ערעור על סיווג ביטחוני

ערעור על סיווג ביטחוני

ייצוג על ידי עורך דין עמנואל טראץ'

ערעור על פסילת סיווג ביטחוני הוא תהליך קרדינלי עבור מועמדים ועובדים בתפקידים מסווגים. עורך דין עמנואל טראץ', עורך דין מנהלי בעל ותק של 11 שנות ניסיון, מתמחה בייעוץ וייצוג בהליכי סיווג ביטחוני, ומסייע ללקוחותיו במאבקם להחזרת הסיווג הביטחוני שנפסל.

השגה על קביעת אי התאמה ביטחונית

עורך דין המתמחה בהליכי סיווג ביטחוני יידע לסייע למי שסיווגו נפסל ויפעל מטעמו של הלקוח להשיג ולערער על ההחלטה בדבר אי התאמתו הביטחונית. במקביל, הוא יפנה בבקשה לשמור לו את המשרה והתפקיד כדי לצמצם את הפגיעה בו.

תהליך ההשגה

  1. פגישה ראשונית: טרם הגשת השגה או ערעור על ההחלטה, עורך הדין יזמן את העובד, המשרת או המועמד לפגישה במשרדו. כל הפגישה תחסה תחת חיסיון עורך דין-לקוח.
  2. סקירת ההודעה: במהלך הפגישה, עורך הדין יעיין בהודעת אי ההתאמה הביטחונית, יבחן את ההנמקות והנסיבות שהובילו לפסילת הסיווג ויבחן את חוקיות כל רכיבי ההודעה.
  3. תשאול: עורך הדין יתשאל את האדם שנפסל אודות תהליך הבדיקה הביטחונית, התחקיר, בדיקות פוליגרף והטסטים השונים שעבר.
  4. הערכה: לאחר בחינה מעמיקה של כל המידע, יעריך עורך הדין את סיכויי ההשגה. אם ימצא שההחלטה לוקה בחוסר סבירות בשל פגמים בתהליך, הוא יפעל לערער על ההחלטה באמצעות הגשת השגה מנומקת בפני ועדת ההשגה.

המועד להגשת ההשגה

מרגע קבלת ההודעה על אי התאמה ביטחונית, עומדים לרשות המועמד 30 יום לצורך הגשת השגה. במקרים מסוימים, אם לא פעל המועמד במסגרת הזמן המוקצב, יתכן שתינתן ארכה להגשת ההשגה.

חשיבות הייצוג המשפטי

ייצוג משפטי בהליכי ערעור על סיווג ביטחוני הוא קרדינלי, שכן החלטות כאלו עשויות להשפיע על המשך הקריירה והחיים של המועמד. עו"ד עמנואל טראץ', בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים מאוניברסיטת רייכמן, מסייע ללקוחותיו בכל שלב בתהליך, עם הבנה מעמיקה של דרישות הסיווג הביטחוני וניסיון בעבודה מול הגורמים המוסמכים. אם אתם עומדים בפני קביעת אי התאמה ביטחונית, אל תהססו לפנות לייעוץ מקצועי כדי להבטיח את זכויותיכם.

פנה לקבלת

ייעוץ משפטי ללא התחייבות

    055-2550011

    פנו אלינו

    שלחו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

      פנו אלינו

      שלחו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.

        דילוג לתוכן